arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۳ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

قیمت تیگو ۷ پرو هیبرید به همراه شرایط فروش این خودرو اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

مدیران‌خودرو در آخرین روز‌های مرداد ۱۴۰۳، قیمت تیگو ۷ پرو هیبرید را به همراه شرایط فروش این محصول اعلام کرد. این خودرو چهارمین تیپ از تیگو ۷ پرو در ایران به حساب می‌آید. ۳ تیپ قبلی این خودرو شامل تیگو ۷ پرو اکسلنت، تیگو ۷ پرو پرمیوم و تیگو ۷ پرومکس بودند. چهارمین تیپ این محصول نیز تیگو ۷ پرو هیبرید است که مدیران‌خودرو زمستان ۱۴۰۲ آن را به‌صورت رسمی رونمایی کرد. مدیران‌خودرو این تیپ از کراس‌اوور محبوبش را تیگو ۷ پرو e پلاس نامیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیران‌خودرو در آخرین روزهای مرداد 1403، قیمت تیگو 7 پرو هیبرید را به همراه شرایط فروش این محصول اعلام کرد. این خودرو چهارمین تیپ از تیگو 7 پرو در ایران به حساب می‌آید. 3 تیپ قبلی این خودرو شامل تیگو 7 پرو اکسلنت، تیگو 7 پرو پرمیوم و تیگو 7 پرومکس بودند. چهارمین تیپ این محصول نیز تیگو 7 پرو هیبرید است که مدیران‌خودرو زمستان 1402 آن را به‌صورت رسمی رونمایی کرد. مدیران‌خودرو این تیپ از کراس‌اوور محبوبش را تیگو 7 پرو e پلاس نامیده است.
 
قیمت تیگو 7 پرو هیبرید را مدیران‌خودرو حدود یک‌میلیارد و 977 میلیون تومان اعلام کرده است. این خودرو درحال‌حاضر فقط به‌صورت نقدی فروخته می‌شود. موعد تحویل آن نیز 90 روز کاری پس از تکمیل وجه اعلام شده است. سود انصراف و جریمه تأخیر بخشنامه فروش تیگو 7 پرو هیبرید نیز 12% سالیانه اعلام شده است.
 
شرایط فروش تیگو 7 پرو هیبرید، مرداد 1403:
قیمت تیگو ۷ پرو هیبرید به همراه شرایط فروش این خودرو اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]
تیگو 7 پرو هیبرید مانند برادر بزرگ‌ترش، تیگو 8 پرو هیبرید، خودرو پلاگین هیبریدی محسوب می‌شود. پیشرانه تیگو 7 پرو هیبرید از ترکیب موتور 1.5 لیتری توربوشارژر درون‌سوز و موتور الکتریکی تشکیل شده است. پیشرانه این خودرو درمجموع 326 اسب‌بخار قدرت و 510 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند.
 
تمامی قدرت و گشتاوری که گیربکس مخصوص خودروهای هیبریدی موسوم به DHT تولید می‌کند، به دیفرانسیل جلو منتقل می‌شود. شتاب صفرتاصد تیگو 7 پرو هیبرید حدود 7.5 ثانیه اعلام شده است. همچنین این خودرو باتکیه‌بر باتری‌هایش می‌تواند حداکثر 82 کیلومتر بپیماید. 6 کیسه هوا، اتوهلد، کنترل شروع حرکت در سربالایی و سراشیبی، پایش فشار باد لاستیک‌ها، حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از خط، سانروف، نمایشگر ۲۴ اینچی پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی و شارژ بی‌سیم تلفن همراه از دیگر امکانات این کراس‌اوور هستند.
نظرات بینندگان